Wednesday, January 21, 2009

Veterans - I Beteranu Siha


Ti malagu yu mapedde nu este na gerra, tampoku hao.
I don't want to lose this war, and neither do you.
  
Todo siha ayu i ti magerra, taya tiningo-ñiha i mina'añao.
Those who haven't been to war, have no idea how horrible it is.

Munga ma ekunguk todo siha i masasangan na asunto.
Don't listen to everything the media tells you.

Todo siha i tumunan manmaisa siha put todo "i minagahet," puru ha dinagi.  
Those who call themselves "the truth" are usually full of shit.

Supotta i sindalun-ta siha.
Support the troops. 

Yu'us bendisi i sindalun mami siha.
God bless our troops.

Lameta i korason-hu esta gaige giya Iraq.
Half of my heart is in Iraq.

I lahi-hu gaige giya Iraq.
My son is in Iraq.

I haga-hu gaige giya Afghanistan.
My daughter is in Afghanistan.

I VA debi di u ayuda i beteranu siha.
The VA should be helping veterans.

Todo i taotao mantrankilo manmaigu gi puengge sa mangaige i sindalu siha malisto para u ma protehi hafa na achaki.   
People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf. 

Yanggin taya hao ni gumerra, fa'tinas i fabot yan huchom i pachot-mu.
If you haven't been in combat, do us all a favor and shut up.

Debi di u guaha respeto para i manmatai siha.  
Have respect for the dead.

**Special note:  Thanks to Ms. Blas for catching the typo!!!

No comments: